85.jpg

toper_Platinium_1.jpg

2.jpg

JAK WYGLĄDA WSPÓLPRACA Z NAMI?

1. Umawiamy się z klientem (najczęściej telefonicznie) na niezobowiązujące i nieodpłatne spotkanie na jego posesji w celu dokonania pomiarów i oględzin terenu.

2. Podczas spotkania oprócz pomiarów omawiamy wszelkie szczegóły, często doradzamy i podpowiadamy w wielu technicznych jak i estetycznych sprawach związanych z planowaną inwestycją.

3. Po zliczeniu ilości i sprawdzeniu zakresu prac wysyłamy szacunkową ofertę cenową na maila klienta z wyszczególnieniem wszelkich elementów jakie składają się na cenę końcową. Aby wykonać ofertę musimy wiedzieć z jakiej kostki będzie układana powierzchnia (rodzaj, kolor, grubość, producent), jakie są planowane obciążenia powierzchni i przeznaczenie użytkowe.

4. Często podajemy adresy wykonanych przez nas posesji, by klienci mogli pojechać i obejrzeć jak kostka, którą planują ułożyć u siebie wygląda w rzeczywistości. Szereg materiałów brukarskich można też obejrzeć w naszych ogrodach wystawowych. Przesyłamy także zdjęcia z naszych realizacji.

5. Jeśli klient decyduje się na współpracę z naszą firmą podpisujemy umowę, pobieramy 500zł zaliczki (którą oddajemy przy rozliczeniu końcowym) na wykonanie projektu graficznego nawierzchni . Wtedy właśnie omawiane są wszelkie szczegóły typu obrysy, kształty, kolory itp.

6. Rozpoczęcie prac odbywa się po wcześniejszym ustaleniu daty z klientem. Gdy prace już trwają wszelkie szczegóły, zmiany itp. można ustalać z brygadzistą odpowiedzialnym za wykonywane prace lub przedstawicielem handlowo-technicznym, który opiekuje się budową od momentu rozpoczęcia, do zakończenia i rozliczenia prac. W momencie dostarczenia towaru na posesję (kostka, obrzeża, krawężniki itp.) prosimy o wpłacenie zaliczki (jedynie za dostarczone materiały).

7. Po zakończeniu wszelkich robót klient sprawdza z brygadzistą ilość wykonanych prac i zużywtych materiałów. Po sprawdzeniu klient podpisuje kartę materiałową, która stanowi podstawę do końcowego rozliczenia.